> Zurück

Trainingslager St. Moritz vom 15. bis 28. Juli 2018 (mit Tagebuch und Fotos ergänzt)

Schwarz Gabi 17.07.2018

 _DSC3280-001

Bereits zum 31. Mal absolvierte der Sportklub Langnau vom 15. bis 27. Juli 2018 ein Höhentrainingslager in St. Moritz.

Mit waren sind: Margrit und Ueli Lehmann, Kim Bayer, Jil Lehmann, Vanessa Bigler, Ajana Weber, Shana Tanner, Markus Bigler, Alisha Zaugg, Marc Egli, Julia Schwab, Jamira Gasser, Julie und Leonie Wegmüller, Renate Leuenberger (hinten v.l.), Gabi, Stefan, Seya und Janis Schwarz, Sarina Kobel, Lia Leibundgut, Muriel Wegmüller, Radka und Timea Egli. In der zweiten Woche dazu kamen: Lea Lehmann, Alisha Schüpbach, Habtom Gebrekristos, Ayana Lehmann, Yogani Yogalingam sowie Luca und Enea Lenz.

IMG 5643 bearbeitet

 

***

 

Sonntag, 15. Juli 2018

20180724_084105012_iOS

Wie planet hei mir punkt 11 Uhr voubepackt u belade z'Langnou chönne losfahre. Aui si guet gluunet gsi u hei sich uf z'Trainingslager gfröit. Mir si zügig vorwärts cho u um die 13.30 Uhr im Heidiland aacho, wo mir üse Zwüschestopp hei gmacht. Bereits am Zwöi isches witer u mir hei die letschti Etappe vor länge Aareis in Aagriff gno. Am haubi vieri simer ändlich ir Jugi St. Moritz vorgfahre. Sofort hei mir aues usglade u üser Rüümlichkeite bezoge, so dass es grad gäbig glängt het füre WM-Fuessball-Final Frankriich gäge Kroatie z'luege. Frankrich het 4:2 gwunne u isch Wäutmeischter worde. De isch de o scho Znacht nache gsi. Es het hüt Pastetli, Pommes-Frites u Gmües gä. A däm Abe isch de nümm so viu gange, si doch aui müed vor länge Aareis gsi.

Gabi Schwarz

Fotos vom SO 15.7.

20180715_090326783_iOS

 

 ***

 

Montag, 16. Juli 2018

IMG_5260

Topfit besammelten sich alle um 8.00 Uhr zum Frühstück. Heute ist der erste Trainingstag. Zu Beginn des Trainings gab es draussen noch ein Fotoshooting mit den Müeslis. Nachdem alle in die Kamera gelächelt haben, begann das Training mit einem leichten Dauerlauf zum Stazersee.

Dort machten wir unsere Dehnübungen. Anschliessend joggten wir zurück zur Jugi. Jetzt standen Tempoläufe auf dem Programm. Zum Schluss gab es noch Sprungschule mit einigen Laufsprüngen.

Am See genossen wir das Zmittag, welches wir im Coop eingekauft hatten. Leider war das Velo (neu!), welches Sarina von Ayana benutzen durfte nicht sehr standfest und ging am ersten Tag schon kaputt. In der Mittagspause spielten wir diverse Spiele sowie Tischtennis, Würfelspiele, Kartenspiele usw.

Am Nachmittag hatten wir Staffeltraining.

Nach einer Erfrischung im St. Moritzer See und einer warmen Dusche, assen wir das leckere Abendessen. Wir starteten ein Spielturnier, welches wir in dieser Woche zu Ende führen werden. Eine Nutella-Pizza lag bei einigen auch noch auf dem Speiseplan. Satt und glücklich begaben wir uns ins Bett, voller Vorfreude auf den nächsten Tag.

Sarina Kobel und Muriel Wegmüller

Fotos vom MO 16.7.

_DSC3368

 

***

 

Dienstag, 17. Juli 2018

IMG_5268

 

Heute Morgen waren wir wieder pünktlich um 8:00 beim Frühstück und stärkten uns für das Training. Dann machten wir uns parat und cremten uns ein, denn das Wetter war trotz der schlechten Prognose recht sonnig. Nach einem Seilspringzirkel standen Hürdenläufe auf dem Programm. Dabei verletzte sich Muriel leider am Knie und konnte es kaum noch bewegen.

Um Muskelkater vorzubeugen gingen wir nach dem Training im Fluss kneippen. Einige von uns assen heute in der Sonne. Wir kauften das Mittagessen im Coop und picknickten am St. Moritzer See. Danach nahmen wir ein kühles Bad im See. Schnell gingen wir in die Jugendherberge zurück und duschten, damit wir noch etwas vom freien Nachmittag haben. Um 14:05 Uhr nahmen wir den Bus in Richtung St. Moritz Dorf. Anschliessend fuhren wir mit der Zahnradbahn und die Gondel auf den Piz Nair. Dort angekommen hatten wir sehr kalt, so genossen wir alle eine warme Schokolade im Bergrestaurant. Einige assen dazu ein kleines Dessert. Nach dem Zvieri spielten wir verschiedene Spiele. Am Schluss machten wir einige Erinnerungsfotos. Um 16:45 Uhr nahmen wir die letzte Gondel ins Tal herunter. Wir gingen alle gemeinsam in die Jugendherberge zurück. Um 19:00 Uhr gab es das Abendessen; Kalbfleisch mit Kartoffelpüree. Zum Dessert gab es einen leckeren Kuchen. Anschliessend an das Abendessen spielten wir die zweite Runde unseres Spielturniers und hatten es toll zusammen. Es war ein schöner Tag, auch das Wetter spielte sehr gut mit.

Leonie Wegmüller und Kim Bayer

Fotos vom DI 17.7.

 IMG_5339

 

***

 

Mittwoch, 18. Juli 2018

 IMG_5261

Wie immer gab es um 8.00 Uhr Frühstück. Um 9.30 Uhr trafen wir uns fast alle auf dem Sportplatz, denn Muriel musste in der Klinik ein MRI von ihrem Knie machen. Auf dem heutigen Trainingsplan stand: Einlaufen, Sprungschule über Hürden, 10x 75m Sprint und Kugelstossen. Nach dem Training am Morgen gingen wir in dem Fluss neben dem Sportplatz kneippen. Im Coop kauften wir Fleisch, welches wir am Lej Marsh grillierten. Ein paar nahmen ein Bad im See, denn es war sehr heiss. Um 16.00 Uhr standen die anstrengenden Tempoläufe am Champfèrsee auf dem Programm. Nach den Läufen genossen wir eine Abkühlung im Lej Marsh. Ein paar erfrischten sich sogar im kühlen Fluss. Mit dem Velo fuhren wir zurück in die Jugendherberge. Zum Abendessen gab es Zürcher Geschnetzeltes mit Pizockels und Gemüse. Nach dem leckeren Essen spielten wir an unserem Spielturnier weiter. Nach den Spielen kauften sich einige von uns eine Glace an der Lobby. Müde vom anstrengenden Tag gingen wir alle ins Bett.

Lia Leibundgut und Julie Wegmüller

 

 Fotos vom MI 18.7.

IMG_5519

 

***

 

Donnerstag, 19. Juli 2018

 IMG_5275

Am Morgen klingelte unser Wecker schon um 6:50 Uhr. Denn um 7:00 Uhr mussten wir vor der Jugi parat sein. Heute stand Footing auf dem Programm! Wir fuhren mit dem Velo zum Stazersee, dort machten wir ein paar Fotos und gingen dann noch ins kalte Wasser. Nach dem Baden fuhren wir wieder zurück und genossen ein leckeres Frühstück. Nach dem Essen gingen wir zum Sportplatz hinunter. Dort mussten wir als erstes 2 Runden joggen. Weiter ging es mit einem kurzen Sprung-ABC. Zum Schluss machten wir noch Hochsprung und Ballweitwurf. Am Nachmittag hatten wir kein Training. Seya, Janis, Ajana und Jil gingen Minigolf spielen. Später kamen dann auch noch die anderen Mädchen Minigolf spielen. Als wir wieder in der Jugi angekommen sind, spielten wir noch Spiele. Shana und Alisha blieben in der Jugi. Anschliessen gingen wir Abendessen. Als wir den Menuplan anschauten, hatten wir nicht mehr so Hunger, es gab nämlich Pouletschenkel mit Reis und Gemüse. Nach dem Essen machten wir noch ein Ping-Pong-Turnier. Weiter ging es mit einem Schwarz-Peter und als Bestrafung musste man sich einen schwarzen Strich auf die Stirn malen. Am Ende hatten alle einen schwarzen Strich auf der Stirn. Um 21:30 Uhr gingen wir noch ein wenig ins Zimmer und hörten noch Musik. Um 23:00 Uhr gingen wir dann schlafen. Das war ein sehr abwechslungsreicher Tag.

Ajana Weber und Jil Lehmann

Fotos vom DO 19.07.

IMG_5664

 

***

 

Freitag, 20. Juli 2018

 IMG_5262

Heute Morgen um 7:30 Uhr klingelte der Wecker. Wir zogen uns an und besammelten uns im Gemeinschaftsraum für's Frühstück.

Nun begann das Training wie fast jeden Morgen um 9:30 Uhr. Das Einlaufen und Dehnen fand heute am See statt. Wir trainierten zuerst mit der Koordinationsleiter, die am früh morgens ziemliche Konzentration brauchte und machten dann verschiedene Weitsprung-Übungen. Im ganzen waren es etwa zwölf Sprünge. Neu war die Fussgymnastik im Sand, die uns Julie zeigte.

Wie fast jeden Tag gingen wir Kneippen - das Wasser war erfrischend kühl. Das Mittagessen kauften wir im Coop und assen es dann gemütlich in derJugi. Am Nachmittag spielten wir verschiedene lustige Spiele. Zur Erholung zogen wir uns später noch ein wenig ins Zimmer zurück. Punkt 16:00 Uhr liefen wir uns wieder auf dem Sportplatz ein. Wir machten mehrere Medizinball-Übungen und fuhren dann mit der Sprint-Pyramide fort. Dadurch, dass mehrere verletzt waren, wurde das Training verkürzt.

Frisch geduscht gab es in der Jugi leckere Pommes mit Gemüse und Schweinskotelette. Das schmeckte uns sehr!Am Abend spielten wir Kartenspiele und Ping-Pong, da es draussen leicht gewitterte.

Alisha Zaugg und Jamira Gasser

 

Fotos vom FR 20.07.

IMG_5808

 

***

 

Samstag, 21. Juli 2018

 IMG_5271

Am Samstagmorgen gingen wir alle wie üblich um 8:00 Uhr Frühstück essen. Da einige verletzt waren, machten diese um 10:00 Uhr auf dem Sportplatz einen Kraftzirkel, während die Unverletzten ein Training, welches aus Tempoläufen bestand, absolvierten. Um 12 Uhr waren alle mit ihrem Training fertig und bereit für das Mittagessen. Alle waren sehr hungrig und da es draussen neblig war und teilweise regnete, assen alle an einem trockenen Platz zu Mittag. Am Nachmittag hatten alle frei. Manche gingen in die Badi und hatten dort viel Spass, andere fuhren mit der Zahnrad- und Gondelbahn auf den Piz Nair, oben war es sehr kalt. Am Abend gab es Spaghetti mit verschiedenen Saucen. Man konnte zwischen 4 Saucen auswählen: Tomaten-, Bolognaise-, Carbonara- oder Pestosauce. Einige nahmen mehrere Saucen zusammen oder gingen mehrmals schöpfen. Zum Nachtisch gab es Fruchtsalat. Es war wie immer sehr lecker. Nach dem Essen spielten alle zusammen Geimeinschaftsspiele und hatten viel Spass. Einige spielten auch Ping-Pong oder Fussball. Da es für manche der letzte Abend in St. Moritz war, waren alle einbisschen traurig.

Shana Tanner und Julia Schwab

Fotos vom SA 21.07.

_MG_5899

***

Sonntag, 22. Juli 2018

 IMG_5630

Am Morge simer wie immer am 8ti ga Zmorge ässe. Am 9:15 Uhr hei mir üs nä langsam ufe Wäg zum Sportplatz gmacht, ussert ig (Seya) ha leider, wöu i chrank bi gsi, nid mit chönne gah. Im Training isch Hürde ufem Plan gsi. Zum Iiloufe heimer 2 Rundine ume Sportplatz gmacht und när heimer scho grad agfange Hürdele. Zum Zmittag simer aui id Sunne ga e Pizza esse. Nam Ässe heimer üs när vor erschte Gruppe verabschiedet.

Bis när die zwöiti Gruppe isch aagreist, heimer mitem Tim Ping-Pong gspiut. Öppe am 14.00 Uhr si du die o aacho. Bis sie ihrer Zimmer hei chönnä bezieh, hei mir ihnä d'Jugi zeigt. Mir hei ono Bsuech übercho: Gurtner’s vo Scuol si verby cho. Währenddäm mir hie hei Ping-Pong gspiut, isch ei Gruppe mitem Bsuech us Scuol ufe Muottas Muragl. Sie hei es herrlichs Panorama aatroffe. Zum Znacht hets Risotto gä u äs isch sehr fein gsi. Nam Ässe hei es paari no chly gspiut u später isch me när ga schlafe.

Seya und Janis Schwarz

Fotos vom SO 22.07.

 20180722_091334107_iOS

 ***

 

 IMG_6531

 DSC_0128

 

 

***

Montag, 23. Juli 2018

_DSC5508

 

Wie jede Morge si mir am 8i bim Z‘Morge erschine. Dasmau aber o  mit Sportler wo ersch am Sunnti si drzue cho. Chli plöiderle, derzue fein z‘Mörgele,  wie wotme besser i Tag starte ? Chli speter isches de oscho für‘s Zimmer Renate, Alisha und Lea wider obsi drus iz Bett, mir hei drum gern no chli im Zimmer wöue entspanne... bises de isch los gange zum Sportplatz. Am Morge si Sprints und Tempolöif ufem Programm gstange, di hei mir aui mit guetem Luhn schnäu überstange. Z‘Mittag ikouft u de aschliessend am Nami a See ga z’Wetter gniesse.  

Am spetere Nami wo mir d’Seilgumpi bir Witsprungalag hei gse, heimer sofort gwüsst dases ömu de es strängs Iwerme git. Zudem heimer no paar Üebige dür z’Leiterli gmacht. Nachdem mir aui immer no motiviert si gsi, hets leider bir erste Hochsprungüebige paar Tränä gä, für di eintä ischsi ohni Problem gange u di angere hei de äbä gmeint si müesse di angere grad mit vouer Wucht übere Rücke schlöidere. Wos ner aune wider guet ish gange u glücklech si gsi, heimer paar richtegi Hochsprüng gmacht und zur Feier des Tages de no paar Chugustöss odr Bällwürf. Mitemnä Z‘nacht hei mir dä schön Tag, wo nid hät chönne besser si, abgshlosse u mit paar Spili dr Abe lah usklinge. :)

Lea Lehmann und Alisha Schüpbach

 

Fotos vom MO 23.07.

 

IMG_6148

 

***

Dienstag, 24. Juli 2018

IMG_6602

Am Dienstag um 7:00 Uhr trafen wir uns vor der Jugi. Dann fuhren wir mit dem Velo zum Stazersee. Und gingen dort ins eiskalte Wasser. Es war sehr unangenehm mit eiskalten Füssen über das Kies zu den Garderoben zu laufen. Dann fuhren wir zurück in die Jugi frühstücken. Um 9:30 Uhr trafen sich ein paar von uns und dann gingen wir mit Blacky biken. Es machte sehr Spass. Um 12:30 Uhr waren wir dann wieder zurück. Eine andere Gruppe ging auf den Piz Nair und feierte dort Margrit's Geburstag. Sie hatten dort ein herrliches Panaorama und konnten das herrliche Bergwetter sehr geniessen.

Um 16:00 Uhr hatten wir dann wieder Training. Wir machten ein Hürden-ABC und flitzten danach über die Hürden. Zum Abendessen gab es Curry-Geschnetzeltes mit Reis. Es war wiederum sehr fein.

Tim Egger und Enea Lenz

 

 Fotos vom DI 24.07.

 

20180724_083815482_iOS

 

***

 

Mittwoch, 25. Juli 2018

IMG_6595

Am Morgä simer wie immer am 8ti ga Zmorgä ässä. Am 9:15 Uhr heimer üs langsam ufä Wäg zum Sportplatz gmacht. Hüt isch Weitsprung und Kugel üfem Plan gstangä. Zum Iiloufä heimer 1 Rundi umä Sportplatz gmacht und när scho agfangä Witspringä. Zum Zmittag simer iz Coop ga ichoufä und si närä id Jugi zrügg. Nachäm Mittag heimer 4 Stung Pouse gha und mir si eifach im Zimmer gsi und hi uf üsem Handy Games gspiut. Am 15:45 Uhr simer wieder ufä Sportplatz ga Träniere. Es isch Loufschueu aagstangä. Mir si wieder 1 Rundi ga Iiloufä. Nachem Iiloufä heimer miter Loufschueu scho aagfangä. Am Abe simer am 19.00 Uhr ga Nachtässä, es hets Chili con Carne und Härdöpfustock gä. Nachem Nachtässä si Teams vom Spiuturnier usglost wordä, närä het z'Spiuturnier o scho chönne starte. Am 23:00 Uhr isch Nachtrueh gsi. Mir (Habtom, Luca) si natürlech nid am 23:00 im Bett gsi. Mir hei no Hunger gha und hei no Mandlä gässä. Närä simer ou ga schlafe.

Habtom Gebrekristos und Luca Lenz

 

Fotos vom MI 25.07.

 

IMG_6577

 

***

 

Donnerstag, 26. Juli 2018

20180726_135710779_iOS 

Hüt isch scho ds letschte Training uf dr Rundbahn ufem Programm gschtange. Us däm Grund ischs höchschti Zit gsi, zum Iiloufe äs Basketballspiel ds lanciere! Äs isch äs guets Spiel gsi u die jungi Generation het scho aktiv u engagiert mitgspiut??. Nachem Spiel hei Eglis scho ufem Sportplatz gwartet, um säch ds verabschiede. Ds Verlüre bim slowakische Poker het Egli u Radka verleidet u drum hei sie säch entschiede, witer ds reise u nöii Gägner ds sueche??! Äs sy no Erinnerigsfotos mit dr Timea, Seya u Janis gmacht worde u när ischs scho mitem Seilsprungzirkel witergange! Nachere Hürdeeinheit u Tempolöif isch du scho ds Zmittag noche gsi! Blacky, Bachi u di Schreiberin hei Wettschulde iglöst u sy drum i d Sunne go Pizza ässe! Gabi, Ueli u d'Margrit hei am Seeli äs souveräns Füürli häre brocht u d'Jungmannschaft isch so ou no zum Grilliere cho! Dr Nami isch mit spiele und sünnele am See gnützt worde. Bachi het mit Bigler u Blacky doch no Bikepartner gfunge. Zwar isch nid d'100 km Tour i Agriff gnoh worde, aber ou die Downhilltour het sini Tücke gha. Ohni Defekt u Radwechsel chunnt Bigler äue nie dür ds Trainingslager??. Nam Znacht hei d'Lea u d'Alisha versuecht, am Habtom ä nöii Hoorfarb ds verpasse! Aber mitere Tönig für 4 Franke isch dr Habtom nid zur Blondine worde! Dr Obe het mä gmüetlech loh usklinge u Biglers hei no ä Rundi Getränk offeriert!

Renate Leuenberger

Fotos vom DO 26.07.

 

 IMG_6790

 

***

 

Freitag, 27. Juli 2018

_DSC5746

Mir hei am Morgä am 7:00 Uhr müesse vor der Jugendherberge stah, damit mir mitem Velo hei chönnä zum See ufe fahrä.Wo mir obe am See sie acho, hätte mir eigentläch söue ga bade,aber viu si nid gangä, wiu sie chly chrank si gsi oder ke Bock hei gha. Wo aui sie fertig gsi, simer mit dem Velo abegfahre u si sofort ga Zmorgä ässe. Wo aui ihri lääre hungrigä Büüch gfüllt hei gha, si mir üs ga angers alegä fürs Träning. Am 9:05 Uhr hei mir nämlich bereits dr Bös gno für zum Corviglia-Bändli. Bevor mir z'Bändli hei gno, simer no üses Zmittag ga iichoufe. De sie mir öppe nach 20 Minute zCorviglia obe acho. Vo dert us simer ufe gloffe zum Stousee. Dert heimer der KING ALFRED lehrä kennä. Mir hei zum Iiloufe 1 Rundi ume Stausee gseklet. Nachhär heimer no 6x 150m gmacht. U zum Schluss heimer no 2x 80 gmacht. Wo mir äntläch sie fertig gsi simer abä gloffe u nächher mit däm Bändli abe gfahre. Zum Schluss si mir mitem Bös i d'Jugendherberge gange u hei üs umzoge für i d'Badi. D'Badi isch MEGA COOL gsi. Zum dr Abe no richtig la uszklingä simer no id Sunne ga nä feini Pizza ässe. Damit hei mir no dr letscht Tag im schöne sunnige St. Moritz chönne gniässe. Es isch ä schöni Zyt gsi.

Ayana Lehmann und Yogani Yogalingam

Fotos vom FR 27.07.

 IMG_6930

***

 

Samstag, 28. Juli 2018

20180728_083151407_iOS

Guete Morge u das scho 6:30 Uhr!!!

Gwüssi sige ersch zu morgendlecher Zyt zrügg id Jugi cho u erstuunt gsi, dass da angeri ono immer uf si gsi. De z'Motto isch gsi, dass ersch im Bus gschlafe wird. So isch du am 7ni scho dr gross Teil bim Zmorge gsi u när si sie sofort ga fertigpacke. Scho bereits am 8ti isch Uele u Margrit mitem Gepäckaahänger Richtig Julierpass losgfahre. Mir hei no chli müesse warte, wüu Bahnchärtli no nid alli si vorhande gsi. D'Abrächnig vor Jugi isch du när o gmacht gsi u die Herre Lenz si pünktlech am 8:45 zum Golfspiele vo de Eutere abholt worde. Jetzt isch alles startklar gsi u d'Jungs hei dr Fussball iipackt u äs isch o für üs Richtig Julierpass losgange.

Bachi!? Ja dä isch no chli bliibe u wird de ersch am Zischtig heireise.

Einisch links einisch rächts u scho heisi gschlafe. Fahrt bis zum Fuchsberg isch sehr aagnehm u gäbig gange. Drü Plastiksäckli het Gabi hingere gä, aber keis isch gloub brucht worde oder mi het ömu nüt gschmöckt. Bim Fuchsberg acho ischme sofort ufs WC u när ga z'Ässe im grosse M bstelle. Die Hambürgerli, Wraps u Pommes si no grad einisch gässe gsi u wo dr Bus voutanket isch gsi, hei mir die letschte guet 90 Fahrminute i Aagriff gno.

Scho bereits am 13:30 Uhr si mir när uf dr Kniematte glandet u nar Gepäck- u Veloverteilet isch das Lager 2018 verbii gsi. Schöööööööööööön isches gsi u es het gfägt!

Blacky